Creatief in crisistijd: pas op de risico’s

Veel horecabedrijven gaan noodgedwongen creatief om met de corona crisis. Zo is een aantal overgestapt op het bezorgen van maaltijden om toch nog een bron van inkomsten te hebben. Hartstikke goed en fantastisch om de steun uit de gemeenschap te zien.

Echter brengen zulke initiatieven wel nieuwe risico’s met zich mee inzake de dekking van de verzekeringspolis. Bijvoorbeeld bij het inzetten van privévervoermiddelen voor zakelijk gebruik. Denk aan fietsen, brommers en auto’s voor het bezorgen van maaltijden: Mocht er onverhoopt toch een ongeval of schade plaatsvinden, dan is de verzekeraar niet verplicht om uit te keren op basis van aansprakelijkheid.

En zo zijn er bij andere nieuwe initiatieven ook weer nieuwe risico’s die in kaart moeten worden gebracht.

Bij twijfel: neem contact met ons op

Om niet voor verrassingen te komen staan kunt u bij twijfel contact met ons opnemen. Uiteraard gratis en geheel vrijblijvend. Onze onafhankelijke experts analyseren uw nieuwe situatie, controleren uw bestaande verzekeringen en voorwaarden én indien nodig, treden zij in overleg met (uw) verzekeraars, voor dekking van de nieuwe risico’s. Of u nou klant bent of niet.

Voor vragen of een dekkingsonderzoek kunt u ons bereiken op het voor u bekende nummer 0223-670700, of voor een uitgebreidere uitleg en/of scan van de dekkingen, kunt u ons bereiken op het volgende mailadres: info@noordstad.nl met als onderwerp “Creatief ”

Zo blijft u verzekerd van uw zaak, ook in deze tijd.

Noordstad Verzekeringen



Stel een vraag